2014. január 5., vasárnap

003


 Borzasztó volt a reggeli kelés,megint arra a szörnyű zajra ébredtem,mint amikor kiengedtek minket.Próbáltam összeszedni magam de ez egyszerűen lehetetlen volt kb 2-3 óra alvás után.Körbenéztem Zayn már mellettem állt.
 -Ébredj megyünk reggelezni.-mondta és kilépett az ajtón,azonnal utána mentem.Még is jobb vele mint egyedül.
 -És..mit..kapunk?-kérdeztem,már igazából nagyon éhes voltam.
 -Szemetet.-von vállat majd lassan elindultunk lefelé.Ha jól értettem akkor ilyenkor szabad a járás de csak az ebédlő felé...a "csendes pihenő" közben lehet kicsit bent járkálni,utána vissza a cellákba és ott vagyunk amíg ki nem megyünk az udvarra.
 -Te nem fázol?-kérdeztem.
 -Nem vagyok kislány...-röhögött ki. Seggfej.
 -Ohh rendes vagy.-mondtam majd mellette sétáltam tovább. Igazából nem tudtam miért ennyire bunkó...Jó itt bent állítólag mindenki megváltozik,de ez milyen már...Én nem akarok ennyire köcsög lenni...Valaki hátulról rácsapott a hátsófelemre.
 -Formás feneked van cica.-mondta,fordultam volna,de Zayn szerintem látta a hévet a szemeimben és elkapta a csuklóm.A szemeivel azt sugallta hogyha bármit is teszek akkor nekem itt végem,kirántottam a kezem a fogásból és lehajtott fejjel tovább mentem,Zayn berántott egy kis "utcába".
 -Gyere erre menjünk...-indult meg befelé.
 -De...Zayn...és a észrevesznek?-kérdeztem.
 -Nem fognak...gyere már.-ragadt meg megint a karom és húzni kezdett.
 -Ne kelljen már rángatni az Istenért!-mondta és rántott rajtam egy erősebbet,amitől már normálisabban mentem utána. Tényleg gyorsabban odaértünk,vettünk tálcát,adtak valami fehér löttyöt egy tányérban...ami folyós volt...de ilyen kásás. Nem ismertem fel mi ez. Leültünk Zaynel egy asztalhoz,ő enni kezdett,én is megkóstoltam,de éreztem hogy ezt most nekem ki kell köpnöm vagy visszajön.
 -Nyeld csak le.-mondja,kisebb szenvedés árán lenyeltem. Láttam Zayn arcán egy kisebb mosolyt átfutni,de rögtön el is tűnt.
 -Mindentől így fuldoklasz?-kérdezte.
 -Nem..csak ettől a szartól.-dobtam bele a kanalam a tányérba.
 -Szokj hozzá...holnap után lesz valami normális.-mondta és tovább evett.
 -Na egyél.-mondta komolyan,lassan még pár kanállal leerőltettem a torkomon,pont annyit hogy kibírjam,elvittük a tálcákat majd lent elindultunk.
 -Hé ti.-szólt valaki,a hang nagyon ismerős volt.
 -Tegyél úgy mintha nem hallottad volna.-mondta Zayn és ment tovább,hátra néztem és pont találkozott a szemem a szemével...Igaz annak az őrnek a szemével.
  -Azt mondtam állj meg!Nem értesz a szép szóból baszdmeg.-kiabált utánunk,szerintem inkább csak nekem szólt mivel én néztem rá.
 -Most már menj.-mondta Zayn és tovább ment.Megálltam és bevártam az "őrt"
 -Gyere velem.-mondta.
 -Mi? Tessék?-kérdeztem meglepődve,megijesztett.
 -Azt mondtam gyere velem...fogd már fel mit mondok.-mondta idegesen,a hangja sokkal de sokkal mélyebb volt.
 -Én...-dadogtam.
 -Styles elég legyen...-jött oda egy másik őr és megragadta a karjánál.
 -Jól van már...ne fogdoss.-rántotta ki a karját a fogásból.
 -Ne merj Zaynel elmenni máshova...remélem világos voltam.Nagyon meg fogod járni Tomlinson.-mondta.Az a hang...az az erély és az a fagyosság ami a szavaihoz és tekintetéhez párosult hihetetlenül megdöbbentett.Nem szóltam csak néztem.Elengedett majd elment mivel elhívták.Kicsit arrébb mentem Zayn sétált mellém.
 -Ez az ember nem normális.-fogtam meg a fejem.
 -Felfigyelt rád...véged. Eddig akikkel bármit is foglalkozott azok elkéredzkedtek innen...én nagyon meghúznám maga...igazából nem tudni mi történt azokkal aki elmentek innen...mindegyikük másra hivatkozott...de tényleg vigyázz vele...ha hív ne menj oda...ha szól ne figyelj.Ő egy őr...te a játékszerévé válhatsz...úgy játszik veled Louis ahogy akar.-közölte velem a száraz tényeket amik teljesen ledöbbentettek.
 -Szedd már össze magad.-csapott tarkón.
 -Auh.-fogtam meg a tarkóm.
 -Kislány.-nézett rám.
 -És most mi lesz?-kérdeztem már csak azért is hogy eltereljem a gondolataim.
 -Mint már mondtam most van egy kis csendes pihenő amikor járkálhatunk,de csak olyan helyeken ahol vannak őrök.-mondta és zsebre tette a kezét. Fogalmam sincs mit takar a csendes pihenő,de biztos hogy nem sok jót...főleg azért mert mindeni úgy méreget mint egy darab húst.
 -Zayn...el szeretnék menni innen.-mondtam.
 -Hova?-röhögött ki.
 -Nem tudom csak el.-mondtam,kezdett az egész átfordulni...mindenki engem nézegetett...ami egyre jobban zavart.
 -Jó gyere.-indulta meg,követtem de lehajtott fejjel.
 -Választottál már csapatot?-kérdezte.
 -Te kinél vagy?-kérdeztem.
 -Gondoltam.-forgatta meg a szemét.Kezd az agyamra menni.
 -Jobb ha valakit ismerek.-mondtam.
 -Valld be hogy bejön az ha velem vagy...-von vállat.
 -Szó sincs ilyenről!-mondtam védekezően.
 -Elég legyen a hangoskodásból.-kiabált oda hozzánk az egyik őr. Összehúztam magam Zayn intett egyet.
 -Te mit csinálsz?-kérdeztem meglepődve.
 -Leintettem...na gyere menjünk be a cellába.-indult meg felfelé a lépcsőn,követtem.Bement.
 -Kaptunk új ruhát.-mondta és az ágyán lévő cuccra nézett.
-Öltözz át.-nézett rám majd elkezdett ő is vetkőzni.
 -Az...-mutattam a melle felé.
 -Igen pc.-bólogatott.
 -Aaaaa.-rázott  ki a hideg,csak elmosolyodott. Engem meg újra és újra kirázott a hideg. Ez szörnyű...és fájdalmas,lassan vetkőzni kezdtem. 
 -Mennyiért adod a tested édes?-hallottam kintről a hangot.
 -Naaa táncolj hozzááá.-kiabáltak.
 -Nyomj valami showt!-mondta valaki,jöttek kintről a füttyögések.
 -Hát öcsém tényleg jó segged van.-mondta Zayn.
 -Ugye...te nem...-mondtam. 
 -Nyugalom nem kezdem mint a többiek...csak megállapítást tettem.Nyugalom.-mondta majd átöltözött majd beállt az ajtóba hogy eltakarjon.
 -Gyerünk öltözz.-biccentett.Bólinottam majd gyorsan átöltöztem.
 -Köszi.-mondtam.
 -Ne köszöngess...itt nincs ilyen.-mondta majd befeküdt az ágyába én meg leültem a saját ágyamnak a szélére.
 -Mesélj még kicsit arról ami itt bent van.-fordultam felé.
 -Mit akarsz tudni?-kérdezte és felém fordult.
 -Mindent.-válaszoltam.Lassan ecsetelni kezdte hogy mi az amit a "csapatokról" tudni kell...a lényeg annyi hogyha két rivális csapat összetűzésbe kerül és te is benne vagy abban a bandában segítened kell...bármi lesz a következménye,mondta hogy ő már keveredett ilyenbe bele és ezért adtak neki még 2 évet. Azt is elmesélte hogy hogy bánnak az olyanokkal mint én...nem éppen kellemes volt hallgatni hogy milyen gusztustalanságok folynak olyan helyeken mint a fürdő az udvar és a cellák közötti rejtett kis helyek.
 -Ez undorító.-akadtam ki.
 -Figyelj Lou...ezek az emberek 5-15 éve bent vannak...egy nő sincs itt..te kicsi vagy és törékeny...meg van pár testi adottságod is..én a helyedben felkészülnék.Addig fogják ezt csinálni amíg gatyába nem rázod magad annyira hogy megmutasd nekik hogy nem tudnak téged kihasználni.-mondta és végig komolyan a szemembe nézett. Nem értem most miért ilyen kedves...az elején teljesen más volt.
 -Ne kérdezd miért vagyok veled ilyen...csak egyszerűen velem vagy...és rég beszéltem valakivel...-von vállat.Ez az...visszatért.
 -Értem.-bólintottam furán.Még több dologba beavatott...az őrökről is beszélt...és hogy mi lesz ha nem tartunk be 1-2 szabályt.Igazából nem volt annyira vészes....de mindegy.Addig mondta amíg meg nem szólalt a csengő.Megálltam a rácsnál.
 -Nem mondtam neked valamit?-kérdezte a hang amitől még a vér is megfagyott bennem.
 -Ő...ő...-mondtam de semmit se tudtam kinyögni.
 -Styles csak nyisd ki és takarodj innen.-mondta Zayn hátulról.
 -Csillapodj kicsit börtön töltelék...-mondta majd kinyitotta az ajtót és megvárta amíg kimegyünk. Egy idő múlva kiabálást hallottam,visszafordultam és láttam hogy épp Styles és Zayn éppen nagyban dulakodtak,kiabáltak még olyanokat hogy:"Te nyomorult köcsög buzi,takarodj innen" "Mit érsz hozzám te irritáló fasz",elég sok hasonló mondat repült még el de csak addig amíg egy őr szétválasztotta őket.Zayn felém jött,a szája fel volt repedve.
 -Gyere.-sétált el mellettem. Visszanéztem,a két őr a másik irányba ment
 -Baszki Tomlinson gyere már.-kiabált rám,mire gyorsan utána lépkedtem.Láttam Zayn arcán valami egészen gonosz mosolyt átsuhanni,megállt majd visszafordult.
 -Hé Styles.-kiabált egy jó hangosat hogy biztos meghallja,az őr visszafordult,ekkor Zayn megragadta a csípőm és magához húzott majd a nyakamhoz hajolt majd ott belém harapott,de nem erősen.
 -Ott maradt a vérem.-súgta halkan majd lenyalta a nyakamról.Elengedett megragadta a karom és tovább húzott kifelé,visszanéztem...az őr...Styles már nem volt ott...
 -Engedj már el!-kiabáltam rá Zaynre.
 -Ez mire volt jó?Idióta barom...-kiabáltam tovább vele.
 -Ugyan ez csak egy kis játék volt...nem szeretik az őrök a valakivel "fajtalankodunk".-mondta.
 -Ez...áh...-töröltem meg a ruhám ujjával a nyakam...akkor se értem ez most mire volt jó...

8 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a történetet! :) Szegény Louis, olyan kis ártatlan!! Annyira szeretem, amikor Zayn piszkálja! :) Jókat nevetek rajtuk! :)
    Gyors kövit!! :)

    VálaszTörlés
  2. áááháháhááháánxd ez rohadt jóóóó!xd imádooomxd ez az egyik kedvenc blogom:) jaj nagyon váro a kövi részt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meglepi!!:D
      http://the-great-mission-larry-stylinson.blogspot.hu/p/dijak.html

      Törlés
  3. Marhaa joo kedvenc blogom ^-^ imadom ♥♥

    VálaszTörlés
  4. aztakurva....aztakurva..én csak ezt tudom mondogatni ez baszott jóxd Szakadok mindenki Louis seggére bukik....szerintem Styles is ehe

    VálaszTörlés
  5. Mint mindig most is fantasztikus lett! Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Olyat röhögtem a végén :))) nagyon szeretem a blogod. Az màr tényleg vicces hogy mindenki Louis seggére hajt :D siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a blogotok! Egyedi a történet, a fogalmazás is tökéletes. Szegény Louis! Miken megy és miken kell majd átmennie. Ettől a Styles-tól én is kezdek félni. Zayn viselkedése is tetszik. Egyszer "Seggfej", máskor kicsit rendesebb. Itt a végén Zayn gondolom féltékennyé akarta tenni Styles-t. Ami remélem be is jött.
    Na szóval! Nagyon tetszik, sőt! Megszerettem ezt a történetet.
    Nagyon várom a következő részt! :) :)

    VálaszTörlés