2016. március 23., szerda

032


 -Ha megmersz szólalni,kikaparom a szép kis szemeid egy kis teáskanállal.-morogta,nem szóltam semmit se,nagyon zavart hogy ilyen,baromira megbántva éreztem magam,nagyon rossz érzés volt.Hallottam Liam lépteit,Harry a szemeimet nézte és nem nézett el semerre se.
 -Félsz?-kérdezte és elengedte a csuklóm majd az arcom felé nyúlt,a hüvelykujját az ajkamnak érintette,miért mindig ez a Félsz...rosszul vagyok tőle.
 -Ez annyira fel tud izgatni...-nevetett halkan,és az hüvelykujját az ajkaimon húzta végig lassan többször egymásután,lehunytam a szemeim és elhúztam a fejem.
 -Na...ésszel.-mondta és megfogta az arcom erősebben és visszahúzta.
 -Hm...-mosolygott.
 -Valld be..-nevetett,nem szóltam.
 -Csak valld be hogy tetszik...tudom hogy tetszik...-mosolygott.
 -Válaszolj.-kiabált rám,amitől kicsit megremegtem és oldalra néztem.Hallottam ahogy Liam léptei felénk jönnek,Harry megint rám kiabált,nem reagáltam rá semmit se,Liam benyitott az ajtón.
 -Harry...nyugodj le...-mondta.
 -Na már csak te kellettél ide...-nevette el magát,megint olyan furcsa lett.
 -Nem lesz semmi baj...-mondta és közelebb jött.
 -Nevetséges vagy...hallod egyáltalán magad? Minek jöttél ide? Megint baszakodni?Nem kérek belőled mert csak egy ugyanolyan szerencsétlen hülye vagy mint ez itt...-bökött rám nevetve.
 -Nem lesz jó vége Harry ha felhergeled magad..és főleg ha engem is...-mondta és már mellettem állt,majd lassan elindult felé.Harryben már így is volt egy kicsi. Nem szólt csak engem nézett,tudta hogy nagyon rosszul esik, és hogy rosszul érzem magam.
-Tudod...egy elég vicces vagy...ahelyett hogy nekem és magadnak és bevallanád,nem adnád itt ezt az ártatlan hetero fiút-..elmosolyodott,felém indult amikor Liam megfogta a vállát amire,megállt de mielőtt megfordult volna Liam egy injekciós tűt a nyakába szúrt,Harry rögtön kikapta de akkor már a tartalma benne volt,Liamra nézett,az arca elvolt torzulva a dühtől.
 -Te..-mondta majd lassan felém fordult,a tekintete kisimult,lassan a térdére esett,fejjel előre a hasamnak dőlt,léptem volna egyet hátra,de Liam intett hogy nehogy megpróbáljak,éreztem ahogy elnehezedik a feje,és egyre kevésbé tartja,Liamra néztem aki mutogatott nekem,azt csináltam amit mutatott,a fejem a kezére tettem,és lassan simogatni kezdtem.
 -Sajnálom...-mondta halkan és lassan elkezdett dőlni,de megfogtam és Liam és odajött és megfogta,lefektettük a földre.
 -Mit adtál be neki?-néztem döbbenten rá,nem tudom mitől tud egy ember ennyire kidőlni,de nagyjából egy elefántra való nyugtató kell hozzá.
 -1 rész altató és 2 rész nyugtató...Felírt dolog nem én kotyvasztom.-mondta és kifújta a levegőt. Felírt?
 -Az mit jelent?-kérdeztem,annyira vegyes érzések kavarogtak bennem.
 -Mint már egyszer említettem,nem fogsz tőlem megtudni semmit se,ahogy látom tőle se...nyugodj bele,majd megunja és békén hagy.Csak addig bírt ki kérlek...köszönöm a nevében is.-mondta majd felállt és kiment.Ezt megint nem tudtam hova tenni.
 -Liam elegem van hogy mindenki csak titkolózik...tudni akarom. Vagy egy keveset...vagy csak azt hogy ez mi volt...vagy hogy mit adtál be neki...vagy mire...-mondtam. Sóhajtott egyet majd intett,kimentünk a nappaliba,mielőtt leültem volna,megfogtam egy párnát és visszavittem Harryhez és a feje alá tettem...nem tudom hogy a mai nap után miért foglalkozok még vele,visszasétáltam majd leültem a kanapéra.
 -Nem tudom mi lenne az a dolog amit ha elmondok csak kicsit is a helyében éreznéd magát,vagy belegondolnál az életébe.-mondta és az állát simogatta. Nem tudtam mire gondolni.
 -Igazából,bárminek örülnék...-mondtam.
 -Harrynek nem volt könnyű élete,zárjuk le ennyivel a múltját.Az előbbi dolog egy eléggé megmagyarázhatatlan dolog. Áll előtted egy jó kiállású férfi...aki bármikor olyanná tud válni amint amit az előbb láttál.
 -Többször került már olyan állapotba amiből csak "kiütni" lehet.Ilyenkor a szervezete a két hatás miatt egy hatalmas sokkot kap és kifekszik tőle. Mint gondolom tudod a szöszi barátodtól Harry régen boxolt versenyszerűen,nagyon jó volt benne,ennek köszönhetően találkoztunk,a box mellett még 3 másik harcművészetet tud az egyik az Aikidó amit én is szintén tudok.Ez inkább védekezés mint harc,de mindegy.-mondta.Hirtelen próbáltam befogadni sok információt.
 -Mikor kel fel?-kérdeztem. 
 -A gyógyszer hatása mindig tőle függ,van amikor 1-2 órán belül felkel de volt amikor félnapig kifeküdt.-mondta és közben engem nézett,láttam hogy komolyan beszél,és neki is rossz emiatt. 
 -De...azt megkérdezhetem hogy mégis mi is ez az egész?-kérdeztem mivel eléggé bele voltam zavarodva.
 -Ezt nem szeretném elmondani,a családja tudja csak...és amíg vagy ő vagy a családjából nem osztja meg valaki addig nem szeretnék vele beszélni..-mondta. 
 -Értem...-mondtam és lassan bólogattam. 
 -Tudod...nem olyan rossz ember mint amilyennek látszik...sajnos ilyenkor látszanak meg rajta az elvonás tünetei,amik felett nem tud túljutni,egyszer besokall és akkor kész. Aranyos vagy fiú Louis.-mosolyodott el. 
 -Nem veled van a baj.-simogatta meg a combom. 
 -Viszont Anne vagy Gem jönnek meglátogatni ma...nem tudom mi lesz ha itt találnak,nagyon kedvesek,de inkább maradok én is.-mondta majd felállt.
 -És ők kik?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
 -Anne Harry anyukája,Gemma pedig a nővére.Néha néha eljönnek megnézni hogy minden rendben van-e vele. Sokat foglalkoznak vele,mivel szeretnék a rendbe jönne,viszont Harry amilyen hülye,próbálja elutasítani a segítséget. Sok baj van vele...-nevette el magát a végén. 
 -Ha akarsz nézz körbe...gondolom azért is vagy itt hogy körbenézz nála.-mondta és bement a konyhába,és hallottam ahogy kattan a forraló,a nagy üvegajtó felé mentem,majd lassan kimentem a kertbe,annyira gyönyörű volt a kilátás meg maga az egész kert,meg maga minden,mikor leültem az egyik lépcsőre,mikor oldalra fordultam a nagy fekete kutya mellettem ült,egy kissé megijedtem.
(a police felirattól tekintsetek el :D
ő volt a legszebb*-*)
- De egy szép kutya vagy.-néztem rá és felé nyújtotta a kezem amit megszagolt majd lefeküdt mellém,megnéztem a kis bilétáját. 
 -Nevada.-mondtam és elmosolyodtam,ki ad ilyen nevet a kutyájának,a fejét a combomra tette,kis nagy buksija volt. Imádtam ezt a fajtát...kiskoromba német juhászt akartam minden áron,most meg felnőtt fejjel belegondolva nem is értem miért nem vettem egyet.Jó volt itt kint ülni,most kicsit minden békés volt az előbbihez képest,lassan a kezem a kutya fejére tettem és a táj nézegetése közben óvatosan simogattam,nem tudtam hogy fog rá reagálni,hirtelen felült majd felállt és arrébb sétált és nyújtózott egyet,na szép itt lettem hagyva,lassan elindult egy irányba,nem tudtam mit lát.de amikor lefutott a lépcsőn megláttam a kert végében lévő madarat amit gondolom kiszemelt magának,mielőtt a madár felszállt volna elkapta és odafutott hozzám és a kezembe adta,az aprócska madár még mozgott és semmi baja sem volt. Nevetést hallottam. 
 -Nevada...nem szabad...-nevetett Liam a háttérből,én meg kiengedtem a madarat a markomból és az meg elrepült,Liam beült mellém. 
 -Nagyon okos kutya,5 év körül van, Harry régen nagyon sokat foglalkozott vele hogy olyan okos és ügyes legyen mint amilyen most,sokáig volt vele a börtönben amikor még szöktek el rabok,akkor még a kutyákkal kapták el őket,és mivel Nevada is ilyen kutya volt és még az is,ezért amit utasítasz neki azt elkapja és nem engedi el amíg nem kap rá engedélyt.-mondta és megsimogatta a kutyát. 
 -Ez legális?-húztam fel a szemöldököm.
 -Hát mivel a rabok ruháját kapták el ezért igen,ha megütötték a rabok őket akkor kaphatták meg őket...már sokkoló és bénító pisztoly van főleg "akcióban",illetve ha a kerítést átlépte az elítélt,a börtön fel van hatalmazva egy töltött fegyver elsütésére.-mondta és rám nézett.
 -Ez elég beteg...-mondtam
 -Az egész világ beteg,de gondolj bele,egy sorozatgyilkos kiszabadul...a mi hibánk hogy több embert újra megöl...ezt nem lehet engedni,és ha ilyen meg is történik akkor is először a lábakat vagy esetlegesen a karokat kell célba venni.-mondta és eldobott egy labdát. 
 -Értem...-bólintottam és a kezeimet néztem. 
 -Na ne búslakodj.-bökött meg majd felállt és bement.Az égre néztem,fura és kicsit borzasztó volt ezt hallani,hogy ennyit ér egy élet.Felálltam és én is elindultam befelé,olyan nagy volt ez a lakás,a kutya beszaladt mellettem,felmentem az emeltre,nem akartam hogy a családjából bárki is itt találjon.Ahogy végignéztem a folyosón,6 szoba volt,vegyük úgy hogy,egy Scarletté,egy vendék,kettő Harryé és egy fürdő...ez akkor is még 1 plusz szoba,bekukkantottam abba a szobába ami a folyosó végén volt a "titkos" szobával szembem,egy kis szoba volt egy zongorával a közepén,könyvespolcok megtömve itt is könyvekkel és nem messze tőle egy székes fotelszerű dolog.
 -Tud zongorázni?-kérdeztem és furán néztem a szobára,viszont bementem és becsuktam magam mögött az ajtót,az órámra néztem,már több mint 2 órája történt a dolog,még mindig rossz volt rágondolni,a szék mellé sétáltam majd a felnyitott zongora elé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése