2016. június 30., csütörtök

048

Bocsánat hogy eltűntem meg nem írtam de annyi minden összecsúszott az előző héten :c viszont a rész előtt még egy kis önreklám mivel rengeteg írtatok a csoportba hogy olvasnátok az angyalos történetet ezért meg is csináltam sőtt már a prológus is fent! :D A történet középkorban játszódik és az egész történet egy a király fiára és egy titokzatos angyalra épül,akit mindenki magának akar.Ha érdekel titeket itt meg is találjátok: Guardian ♥
A részhez meg jó olvasást!♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miután lenyugodtak a kedélyek a fiúk lassan az asztalra ültek maguk között kis helyet hagyva.Zayn "barátai" még egy ideig erősködtek,ezért vártak még a leüléssel.
  -Huppanj le a kerek fenekeddel ide mellém Boo.-mosolygott David.
  -Boo?-kérdeztem.
  -Így foglak hívni. Tudod akiket megkedvelek annak van beceneve.-mosolygott, és megsimogatta az állam.A kezéért nyúltam,de addigra elhúzta onnan.
  -Csak nyugi nem foglak bántani,nem az én asztalom.-mondta mosolyogva és elnézett az ajtó felé.
  -Mit tudnak ezek mindig parádézni.-nevetett.Az egyik kötekedő férfi halántékán egy jól kivehető skorpió volt.
  -Remélem verekedni fognak.-mondta Daniel,de úgy mintha ez teljesen természetes lenne.
  -Ugyan már itt van Payne,azt hiszed hagyni fogja?Ha múltkor itt lettek volna tuti nem lett volna semmi.-fintorgott.
  -Louis nem akarod elterelni a figyelmét. Úgyis jóban vagy vele.mondta David.
  -Nem...és nem szeretném megint elmondani.-fújtattam mérgesen.
  -Jó ha megint mondok valami ilyet akkor megüthetsz.-mondta David. Felhúztam a szemöldököm.
  -Na gyerünk tudom hogy akarod.-mondta. Bólintottam egyet,elmosolyodott.
  -Tudom hogy egy orbitálisat szexeltél Stylesal.-mondta, és már oldalra is fordította az arcát.
  -Ide kérem.-mondta és az arca közepére mutatott. Mérgesen ránéztem.
  -Na gyerünk,ne fogd már vissza magad.-mondta,direkt cukkolt.Felálltam,ő is felállt majd meglökött kicsit.
  -Ne foss már.-mondta.
  -Én még meg is engedem,hogy vagy te férfi baszki. Gyerünk. Üss.-nézett rám,de az "üss" szót már szinte kiabálta.Nagyon felhúztam magam, és amikor felém lépett volna egy hatalmasat lekevertem neki,kicsit hátra is lépett.
  -Fhu baszki.-kapott az arcához.
  -Imádnám ha az ágyban is ilyen erőszakos lennél.-mondta nevetve majd köpött egyet,véres volt.
  -Asszem nincs meg az egyik fogam.-nevetett majd leült Daniel mellé,aki csak az állat simogatva mosolygott.
  -Remélem jól elraktároztad mert tuti nem üt meg még egyszer,remélem ennyitől is el tudsz menni.-nevetett David,Daniel komoran ránézett.
  -Most hagyd abba,mert én nem csak megütlek hanem elverlek.-mondta komolyan.
  -Drága szívem 4 éve vagyok lassan egy cellában veled,látom az arcodon hogy megőrülsz azért hogy megdughasd.-nevetett. Nem tudom hogy ez Davidet vagy engem ejtett jobban zavarba. David újra felpattant,Daniel pedig utána,meg akarta lökni,de David elkapta a pólójánál fogva és jó közel húzta magához.Egymás szemeit nézték majd le az ajkukra. Az asztal mellől néztem őket. Hihetetlen hogy két erős akarat így összecsap és ebben végződik. David hirtelen ellökte magától.
  -Kanos bolond.-nevetett majd a hajába túrt,leült az asztalra.Daniel elsétált.
  -Most megsértetted?-kérdeztem.
  -Nem lehet megsérteni.Csak felspanolta magát.-legyintett,és figyelte ahogy elsétált.
  -Miért vagy vele ilyen gonosz?-kérdeztem.
  -Nem vagyok gonosz,csak tudom hogy lehet vele játszani,ez nem gonoszság,érdeklődés fenntartás. Louis gondolj bele,ha a barátnőid is mindig ugyan azt csinálná hát nem megunnád? Ha nagyon választani kéne akkor mindenképp én lennék a submissive. Tudom hogy szereti ha ezt csinálom vele. Ne mond hogy nem izgat fel ha valaki húzza az agyad.-mosolygott. Igazából teljes megdöbbenéssel hallgattam amit mondott,kissé zavartan megvakartam a fejem.
  -Ugyan Louis.-mondta, és a hajába túrt.
  -Én most megyek,ne emészd magad tündérke.-mondta és megsimogatta az arcom majd adott egy puszit a homlokomra. Ettől csak még nagyobb szemekkel néztem magam elé és gyorsan megdörzsöltem az arcom.A cella felé indultam,megálltam az ajtóban mikor a nagy ajtó nyílni kezdett.Ilyenkor hozni szoktak valakit.
Harry volt az,biztos léptekkel ment végig az asztalok között,egészen az épület túloldaláig.A kezén már nem volt ott a kötésem,az arcát szemüveg tartott,pillanatok alatt átért ezért nem is igazán sikerült szemügyre vennem.Belépett az ajtón, és már záródott is mögötte.Tovább mentem,a lépcsőn fel,a cellák soraihoz,a fenti irodát néztem hátha meglátom,mivel ugye az teljesen üveggel volt borítva hogy a lenti teret be lehessen látni.Nagy szemekkel néztem fel de nem láttam meg,sétáltam egy kört,már a cellába se volt kedvem bemenni.

Nem sokkal később David is csatlakozott hozzám,lent ültünk megint az asztaloknál,nyílt az ajtó.Hátranéztem,errefelé jött. Nem tudom miért de a kezemet tördeltem az idegtől,felnéztem, és már csak a hátát láttam.
  -Hoppon maradtál tündérke.-mondta David, és rám nézett. Lefelé néztem,nem tudom miért de nagyon mérges lettem.David füttyentett egyet,amire Harry idegesen nézett vissza,hirtelen elkapta a pólóm és jó közel magához húzott,meglepett,az ujjával végigsimított az ajkaimon,mikor látta hogy nagyon ellenkezek elfektette az asztalon, és jó közel hajolt hozzám. Harry így nem látta hogy mit csinálunk.
  -Mit csinálsz?-kérdeztem feszülten,csak halkan,visszafelé számolt és úgy tett mint aki az oldalam simogatja,lépteket hallottam majd tulajdonképpen másodpercek alatt eltűnt felőlem,még egy kicsit meg is rángott de nem estem le az asztalról,hirtelen felültem a földön ült, és a könyökén támaszkodott.
  -Nem foglak még egyszer ilyen szépen szólni. A kurva privát életed tartogasd a kis luk celládba,ha nem akkor agyonverlek. Értve? Jó. Akkor most hord el magad.-mondta, és kicsit felé mozdul.Felpattant, és elsietett de mielőtt elsuhant volna kacsintott egyet.
  -Te meg a másik.-kapott el a ruhámnál fogva,szó szerint átvonszolt az egész épületen,párszor meg is botlottam,kinyitotta az ajtót,belökött rajta majd belépett utánam,kattant az ajtóban a zár.Lassan felé fordultam.A szemüveg még mindig rajta volt,nem láttam a szemeit de már a szája tartásából is láttam hogy nincs jó kedve,gyorsan vette a levegőt.
  -Ez mi a fasz volt Louis baszdmeg?-kérdezte.Rosszabbra számítottam,idegesen az alkarom szorongattam,nem tudom miért nem tudtam válaszolni neki.
  -Ne akarod hogy ennél is mérgesebb legyek,mert nem lesz jó vége,te is tudod.-mondta, és közelebb jött hozzám. Nem féltem tőle annyira mint gondolta.
  -Semmi nem volt.-böktem ki.
  -Ahha értem.-szívta be az alsó ajkát idegesen.
  -Harry,tényleg nem volt semmi.Téged akart felidegesíteni.-mondta.
  -Az Isten bassza meg hát sikerült neki,gratula gratula remélem örültök.-morogta.
  -Harry nyugodj meg.-mondtam komolyan, és az arcát néztem.
  -Nyugodjak meg?Nevetséges vagy Louis.-mondta,próbáltam higgadt maradni,de nem szerettem amikor sértegetni próbál.
  -Igen mert teljesen feleslegesen húzod fel magad.-mondtam, és a szemüvegéért nyúltam,elkapta a kezem és a szemeim nézte.
  -Nem akarom hogy levedd.-mondta komolyan.
  -Te is sok mindent tettél amit én nem akartam,és én is pont eleget. Leveszem.-rántottam ki a kezéből a kezeim majd le is vettem róla. Még mindig csúnya volt a szeme körül. Lassan összecsuktam, és elléptem tőle.Igazából rengeteg kérdésem volt,de nem akartam most feltenni. Láttam rajta még hogy mérges,a szemei elárulták bármennyire is nem akarta mutatni.
  -Mehetnék már?-kérdeztem végül,mivel kezdett megint valamitől feszült lenni a hangulat.
  -Baromira nem beszéltem meg veled amit akartam.-mondta, és közelebb lépett hozzám.Egyszerre vonzott, és taszított.Lenéztem a földre majd újra rá.
  -Miért akarsz bajba kerülni?-kérdezte közben pedig a szemeim nézte.
  -Mondtam már...-kezdtem bele de nem bírta szó nélkül.
  -Leszarom a kibaszott fostalicska barátodat.-dörrent rám,kissé meglepődve néztem rá.
  -De ha egyszer ez...-futottam neki újból,de persze megint nem bírta.
  -A kurva életbe. Mi a faszomat nem fogsz fel azon hogy kurvára leszarom mi van vele?Jaj csak szórakozni akart,meg a nagy faszt azt.-emelte meg a hangját, és a falnak lökött.Szólni akartam,de nem hagyta.
  -Fog be!Nem érdekel. Kibaszottul nem csak viccelt. Hogy lehetsz ilyen végtelenül naiv és szerencsétlen. Fogd fel hogy itt mindenki akar tőled valamit.-mondta,a kezem a mellkasára tettem,jelezve hogy ne jöjjön közelebb.Kevesebb mint fél méter volt közöttünk. Mérges voltam amiért ilyeneket mondott. 

7 megjegyzés:

  1. szia!
    Fantasztikus rész lett. David és Danielt mindig össze tévesztem és ez a kis merénylett jó volt ..
    Puszi Zsozso

    VálaszTörlés
  2. Annnyiraa vártam már ezt a rèèszt!!!
    És nagyoooon jooo lettttttt!!
    Danielt és Davidot nagyon bírom!
    Hmmmm... Harry ki akadása ... Csak nm féltékeny?!? 😚😍
    Lou baby sajnálom de Harrynek igaza van ott mindenki akar tőled "valamiit"
    Nagyoooon várom a kövit!!
    Puszikaaa!

    VálaszTörlés
  3. Szia a napokban kozétettél egy bejegyzést amiben megosztottal velünk 4 alapötletet. Azt szeretnem tudni hogy valamelyikből lesz-e új sztori?:) Egyébként a rész most is mint mindig fantasztikus!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tegnap találtam rá a blogra és nagyon tetszik! Szinte egész nap mást se csinálok, mint ezt olvasom. Meg a Nekot mát elolvastam, az is fantasztikus!

    VálaszTörlés