2014. február 2., vasárnap

006


Én igazából azt se tudtam hogy mi van.Kicsit leblokkoltam szólni se szóltam semmit se.
 -Styles menj ki innen.-mondta Zayn azonnal ahogy beljebb jött
 -Azért jöttem ami az enyém..ha most megbocsájtasz akkor visszaveszem.-mondta és elindult felém befelé,ha most az lesz amire gondolok akkor nagyon elkezdhetek félni...Nem akarom hogy bármit is csináljon
 -Takarodj ki innen.-lépett elé Zayn,így megakadályozta hogy közelebb jöjjön hozzám.
 -Fogd már be te kis féreg én a helyedben összehúznám magam a sarokba amennyire csak lehet...amennyi hülyeséggel teletömted Louis fejét.-mondta és ellökte onnan majd elém lépett,neki annyi egy lépés min nekem 3...
 -Visszaadnád a i podom?-kérdezte,ez még jobban ledöbbentett mint amire eredetileg gondoltam. Tőle kaptam este?Tulajdonképpen az ő számait hallgattam?Ő adta oda tegnap vagy valaki más csak nem tudott róla?Ezt nem hiszem el,lassan kivettem a párnám alól és kicsit remegő kézzel odaadtam neki,elvette de a kezem is megfogta majd csak elmosolyodott.
 -Ne félj ennyire...nem vagyok annyira rossz mint amilyen sok hülyeséget az a balfasz belebeszélt a fejedbe.-mosolygott,annyira könnyedén mondta mintha tudta volna hogy miket mondott nekem eddig...Eddig soha nem gondolkoztam el azon hogy mi ez a furcsa vibrálás amikor ők ketten egy légtérben vannak...de egyszerűen mindig amikor összefutnak a feszültség tapintható lesz és minden mintha szét akarna robbanni...és utána meg egymásnak esnek.
 -Húzd már ki azt a kurva nagy arcodat innen.-kiabált rá Zayn mikor összeszedte magát,nem volt benne egy csepnyi félelem se...
 -Azt mondtam kussolj.-mondta és egy pillanat alatt az arca megváltozott,eltűnt róla minden kedvesség és mosolygás,mikor Zayn felé nézett..


 Zayn csak morgott valamit. 
 -Látom ilyenkor már nem nagy a szád.-mondta Styles.
 -Neked is csak akkor nagy a szád amikor a többi őr is bent van.-mondta Zayn.
 -Lett volna alkalmad Zayn..elszalasztottad.-mondta majd sarkon fordult és kiment.
 -Ja és Louis...el is felejtettem mondani...majd beszédem van veled négy szem közt.-mondta majd visszanézett és kiment.
 -Lesheted hogy elmenjen.-morogta halkan Zayn.
 -Nem védheted meg örökre Zayn...főleg hogy ezt a 2-3 napot végighazudtad neki eddig.-hallottam még Styles hangját majd már csak a lépteink visszhangzását lehetett hallani.
 -Nem mész vele el sehova se!-mondta Zayn.
 -Miért nem?-kérdeztem vissza.
 -Mert azt mondtam baszd meg.-csattant fel Zayn elé mérgesen,és nem nézett rám csak idegesen tördelte az ujjait.
 -És?-kérdeztem és ránéztem,nem tudtam hogy igaz-e amit Styles mondott,de ha igaz..akkor el se lehet képzelni mennyire haragszom Zaynre...kimondhatatlanul fájna ha kiderülne hogy csak hazudott eddig...vagy inkább félrevezetett...
 -És???Neked még a mai nap után van képed azt mondani hogy és?Louis kurva gyorsan szállj magadba és döntsd el kinek az oldalán állsz vagy itt ebből semmi jó nem fog kisülni.Fogdj vissza te is a nagy arcodból.-mondta szinte kiabálva és elég lenézően és szemrehányóan.Ami engem viszont nagyon rosszul érintett.
 -Rendben döntöttem.-néztem rá,és vettem egy nagy levegőt...nagyon rosszul esett amit most Zayn mondott,nagyon...
 -És?-kérdezte majd rám nézett.Kihátráltam a cellából majd elmentem...

3 megjegyzés: