2014. február 1., szombat

005


Reggel amikor felkeltem még mindig ment a fülembe egy kellemes ütemű zene,így nem akartam még felkelni...de azt a szörnyű fölsüketítő ébresztőre muszáj volt felkelnem gondosan eldugtam a párnám alá a tegnap kapott "egyszeri ajándékom" majd mentem Zaynel.
 -Mi lesz ma?-kérdeztem halkan és nyújtózkodtam egyet.
 -Most megyünk fürdeni-mondta és már húzott és az egyik irányba.
 -De most???-kérdeztem,mindenki felénk nézett..na jó majdnem mindenki,és páran el is indultak utánunk.
 -Gyere már.-mondta és tovább húzott.
 -De...-mondtam.
 -Louis ezek téged akarnak meztelenül látni az Isten szerelméért gyere már.-mondta,bementünk egy ilyen öltöző szerűségbe,ott le kellett vetkőzni de mindenkinek volt egy törölközője azt valaki a dereka köré tekerte de a merészebbek csak a vállukra dobták...brrr...
 -Csak nyugodj meg...-mondta.
 -De...Zayn mindenki néz.-feszengtem és lassan levettem a törülközőt magamról és beálltam a tusoló alá,kezdtem elmerülni a gondoltaimban...amikor Zayn szinte kirúgott a kedves kis gondoltaim megnyugtató közegéből.
 -Csókolj meg Tomlinson.. most! -Mondta komolyan Zayn és a szemeimbe nézett.
Direkt csak az arcát néztem, nem akartam őt pucéran látni, nézegetni meg főleg nem.
-Tessék???? Te normális vagy? Nem! -Akadtam ki azonnal. Mögöttünk susmogások és halk nevetések hallatszottak.
 -Szeretnél szűz maradni hátulról? - Nézett valami borzasztó komoly tekintettel.
 -Szerinted? Egyértelmű!-Fintorogtam.
 -Akkor ha nem akarod hogy itt seggbe rakjanak, csináld. De tudod mit..? Te úgy sem fogod. -Mondta némi idegességgel a hangjában majd megcsókolt. Nagyon meglepődtem. Először azt hittem össze ér majd az ajkunk és ennyi, de Zayn nyelvével a számban matatott viszonzásra várva. Kerek szemekkel, mozdulatlanul figyeltem, ezért a csípőmbe markolt. Kénytelen voltam viszonozni, mivel nem akartam hogy valaki magáévá tegyen. Zayn csókjában volt valami lehetetlen gyengédség, és ez forró vadsággal párosult. Biztos azért, mert rég csinálta. Ez a csók... eww... Nem smároltam meg sráccal, de nem is akartam kipróbálni. Jó hosszú ideig tartott, a szemeim ösztönösen végig csukva voltak. Addig csókolt, amíg le nem vették rólunk a szemüket, majd lassan távolodott, és mielőtt végleg elvált tőlem, meghúzta a fogával az ajkam.
 -Én...a... Tudod... kösz.. köszi.. -Motyogtam össze vissza zavaromban.
Vigyorogva végig nézett rajtam majd tekintete vissza siklott a szemeimre.
 -Ahogy látom elég jól csókolok. -Nevetett halkan. Basszus... Talán egy kicsit izgalomba hozott ezzel... De ez nem az én hibám, hiába voltam eddig kint, rég voltam lánnyal. Teljesen zavarban voltam, megszólalni sem tudtam, mert féltem hogy megremeg a hangom.
 -Te tényleg olyan vagy mint egy lány. -Nevetett ki. Ez rosszul esett. Nem vagyok lányos, csak nem ehhez vagyok szokva. Elnéztem, bár ezzel szokott ,,poénkodni" ez most akkor is rosszul esett.
 -Talán igazad van. -Vontam vállat, ő pedig kicsit meglepettnek tűnt. Elzárták a vizeket és magamra kaptam a törülközőt.Felöltöztünk majd vissza mentünk a cellába.-
 -Csak azért volt... mert így látták hogy ott az enyém vagy. És fontos szabály hogy nem nyúlunk a máséhoz. Inkább ez, mint a másik lehetőség, nem? -Nézett felém miközben a pólót igazgattam magamon.
 -Igen, köszönöm.-bólogattam.
 -Megint kihúztalak a pácból.-Mosolygott
 -Igen, ezért hálás vagyok. -Mondtam halkan, közben levette a felsőjét, és akaratlanul megakadt a tekintetem megint a piercingjén.
 -Ennyire bejön?- Nevetett halkan.
 -Hát... furcsa, és elég brutális, de illik hozzád.
 -Tehát furcsa vagyok és brutális?- Nevetett fel.
 -Eléggé.-Bólintottam.
 -Ugyan már, hisz semmit sem láttál. -Kacagott jó kedvűen.
 -Éppen eleget láttam, Zayn. -Fintorogtam.
 -Jó hagyjuk. Styles ma délutánra és estére van beosztva. -Komolyodott el.
 -Éssss? -Vontam fel a szemöldököm, a szívem mégis hevesebben vert, hisz Zayn is mondta hogy akar tőlem valamit.
 -És? Mit és? számíts rá hogy ma még beszélsz vele. Louis, ő nem sok rabbal csinál így. Persze mindenkivel köcsög, de ez más. Ő rád szállt. Ez semmiképpen sem jó.
 -Remek. -Mondtam halkan, majd leültem az ágyra.-Miért vetted le a felsőd?
 -Miért, nem élvezed a látványt?-Kuncogott.
 -De, hogyne. -Forgattam a szemeim.
 -Azért eléggé látszik hogy élvezed hogy velem vagy.
 -Zayn bazdmeg! Annyi az egész, hogy biztonságosabb! Én nem vagyok buzi, az istenért már!- Buktam ki.
 -Jézus Lou, te még káromkodni sem tudsz rendesen.. -Fogta a fejét reménytelen arcot vágva.
 -De tudok, de intelligensebb vagyok azért annál. -Fintorogtam.
 -Ne itt akarj intelligens lenni te segg! Ez egy börtön! Inkább kurvára köszönd meg hogy nekem hála még senki nem ért hozzád. Buzi.
 -NEM VAGYOK BUZI!!-Ütöttem a mellkasába, mire hátrébb lépett, az én kezem viszont sajogni kezdett.
 -Szerinted ez jó volt bármire is?-Fogta le a csuklóm.
 -Nekem igen. -Mondtam határozottan és próbáltam elhúzni a kezem.
 -Ha én is azt tenném ami nekem jó lenne, te nem igazán járnál jól.- Fintorgott majd elengedett.
 -Jó sajnálom, csak ne buzizz le, és ne kislányozz. Ennyi. -Néztem a szemeibe.
 -Igyekszem.
 -Amúgy félre érthető dolgokat csinálsz.. Te... Amúgy Heteró vagy? -Kérdeztem bátortalanul.
 -Aha. Olyasmi, csak hiányzik és ennyi.- Vont vállat. A beszélgetésünk itt félbe szakadt, ledőltem az ágyra. Eltelt egy kb fél óra mikor hallottam hogy valaki kocogtatja a rácsot. Felnéztem, Styles volt az.

3 megjegyzés:

  1. De jó!!!!!!!!!!!!! Annyira vártam már, hogy legyen új rész. Nagyon jó lett. Imádom! Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom, már alig vártam a kövi részt! Annyira bírom Zaynt, ahogy Lousit szívatja! De Lou se semmi! :D XD Itt abbahagyni?! :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom! *-* Nagyon jóó az egész! :D
    Várom a kövit :P :D

    VálaszTörlés