2014. augusztus 2., szombat

013


2013.11.15.
Louis Tomlinson


Fura érzés volt hogy Zayn egész nap kerül,de nem foglalkoztam vele.
 -Louis.-bökött meg valaki.
 -Mi mondtál valamit?-kérdeztem és felé néztem.
 -Megiiiiiiiint nem figyelsz!-mondta dünnyögve Ronny.
 -Sajnálom teljesen máshol jár az eszem.-mondtam.
 -Zaynen mi?-nevetett.
 -Kérlek most ne fárassz ezzel.-mondtam.
 -De rajta.Ugyi?-kérdezte.Ugyi? Hol élünk....
 -Ronny mondom most ne!-mondtam komolyabban és felálltam,elindultam leadni a kaját amit megint meghagytam,leraktam és lassan elindultam felfelé de a lépcső felénél egy fekete ruhás ember állt meg előttem,már meglepődtem hogy délelőtt Styles van...felnéztem de egy teljesen más embert állt előttem,barna borosta,rövid barna haj,barna szem,erőteljes kiállás,széles vállak karcsú csípő.Az itteni őröknek mindig ilyen normális szerelésük van...ő is fekete gatyába csak ő nem ingeben hanem fekete bő pólóba volt,miután nagyjából végignéztem rajta az arcára is felnéztem.


Pont amikor felnéztem akkor nézett el oldalra és igazította meg a pólóját,rászólt az egyik srácra. Olyan kimértség volt a hangján hogy az elmondhatatlan. 
 -Te vagy Louis Tomlinson igaz?-nézett rám.
 -Igen.-válaszoltam kicsit se összeszedetten,annyira figyelem felkeltő és tekintélyt parancsoló volt a megjelenése.
 -Akkor gyere velem.-mondta és megfordult és elindult előre,követni kezdtem. Mikor megállt és bement az ajtón utána mentem és körbenéztem,szerintem ez volt az ő kis "felügyelő szobájuk" minden tele volt rakva monitorokkal ahol lehetett látni épp mi megy,hátul meg volt egy ajtó. 
 -Ott mi van?-mutattam hátra.
 -Ha valamelyikőnk nem tudna hazamenni akkor az itt aludhat...-mondta és leült az asztalhoz rám nézett.
 -Leülnél velem szembe?-kérdezte és hátranézett rám.
 -Jha igen persze.-mondtam és leültem vele szembe.
 -Te ölted meg azt az embert?-nézett a szemeibe. 
 -Nem!-csattantam fel.
 -Te itt ne emelgesd a hangod.-mondta nyugodtan,ránéztem. A szemeiben látszott valami...valami kivehetetlen,de annyira rideg volt. 
 -Miért tetted?-kérdezte.
 -De nem én voltam.-mondtam és az asztalra néztem majd vissza rá. 
 -Megkért valaki rá?-folytatta a kérdezgetést.
 -De tényleg nem érted hogy nem én voltam?-kérdeztem vissza.
 -Tudod egyáltalán nem nézel ki olyannak aki bárkinek vagy bárminek tudna ártani.-mondta és felállt.
 -Nem lehetne halkabban?-kiabált ki a szobából egy hang ami nagyon ismerős,volt. A hangot követte pár másodpercen belül a tulajdonosa is,kigombolt farmer félig betűrt ing ami teljesen ki volt gombolva.
 -Mit keres itt?-kérdezte és beletúrt sötétbarna hajába.Hát persze hogy Styles.
 -Megnéztem stressz alatt bevall-e valamit.-mondta.
 -Liam...mondtam hogy tiszta...nem hogy ölni de még verekedni se tud.-mondta Styles.Akkor a másik őrt Liamnek hívják...hű...
 -Jha te és az elfogult véleményeid.-nevette ki. 
 -Elmehetek?-szakítottam félbe a vitájukat. 
 -Nem.-mondták egyszerre majd Liam a monitorok felé fordult és végignézte az összeset,majd visszanézett az egyikre, Harry...vagy is Styles felé intett,aki odament nézni. 
 -Kurvaélet hogy nem bírják abbahagyni.-mondta Styles és begombolta az ingét majd a nadrágját.
 -Maradj itt vele mielőtt csinál valamit...én meg addig rendet rakok ott.Amúgy a reggeli dolgok az enyémek-mondta Liam és elindult kifelé,én meg csak ott ültem és figyeltem ahogy Harry a pulton könyökölve nekem háttal figyeli a monitorokat.
 -Ide jöhetsz.-mondta,az a hang valami volt benne. Tudtam hogy erre nem kéne odamennem de hajtott a kíváncsiság...úgyse lehettek itt bent sokan,lassan felálltam és elindultam oda,és megálltam ott. 
 -Úgy állsz ott mint aki tart valamitől.-nézett rám majd vissza,a monitort figyeltem. 
 -És akkor most...-kérdeztem,de csak annyit éreztem hogy megfogja a nyakamon lévő kötést és lerántja rólam,azt hittem meg akar folytatni de ahogy meghúztam lerántotta rólam,végigsimította a nyakamon. 
 -Hmm...azt hittem szebb...-döntötte oldalra a fejét,ahogy a hosszú ujjait végighúzta a nyakamon kirázott a hideg,az arcát néztem ahogy megváltozik az arckifejezése.

4 megjegyzés:

  1. juuj. én várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  2. JeSuS MoSt AzOnNaL kÖvEtKeZőT kÉrEk!!! MoSt. SzÜkSéGeM vAn Rá. AzOnNaL. jEsUs, BeLeDöGlÖk, Ha NeM lEsZ hAmAr Új RéSz. MeGhAlOk. Ez KuRvA jÓ. ImÁdOm. KeLl. MoSt.

    VálaszTörlés
  3. Imádom.*,*
    Siessetek vele, mert nagyon jó a történet. Kéérlek siessetek.*---*
    Jesus. Harry♥♥♥
    Imádom Őt. A legjobb karakter a világon [♥]
    Nagyon izgulok. Már most.*,*
    Ügyesek vagytok.♥ *--*
    Millió puszi; MellieBoo*

    VálaszTörlés