2015. december 3., csütörtök

026

-Kersz Teát?-kérdezte.
-Igen köszi-bólintottam,kilépett a pult mögül és amikor mellém ért,felém nyújtotta a fekete bögrét,elvettem tőle es körbenéztem megint. Gyönyörű ház volt. Minden fekete,fehér es bordó volt. Legalábbis a nappali. A konyha meg volt emelve és egy bárpulttal volt elzárva. Mellém sétált és felém nyújtotta. Megfogtam majd körbenéztem.  
-Nézz körbe.-mondta,tudtam hogy nem udvariasságból. Felálltam és lassan elindultam fel. Nem tudtam mit szabad és mit nem,benyitottam egy szobába. A fürdő volt. Szép volt. Mahagoni és Fehér volt,egy hatalmas kád volt fúvókákkal. Olyan kis masszírozós ízékkel. Kimentem és becsuktam az ajtót. Ezen kívül még 4 szoba volt fent. Benyitottam egy másikba. Hatalmas íróasztal körötte könyvespolcokkal dugig töltve könyvekkel és iratokkal. Vele szemben egy Hatalmas TV. Az ajtóval szemben volt egy hatalmas üveg tejüveg ablak. Közelebb sétáltam és megálltam előtte mire az kivilágosodott és átláttam rajta. Valami hihetetlenül gyönyörű volt a táj.
-Hőre kivilágosodik. Érintésre nyílik.-mondta. A kezem az üveghez érintettem. Lassan kinyílt,kiléptem rajta. Gyönyörű volt. Szólni se tudtam. 
-Mégis...-kezdtem de közbeszólt.
-Mennyibe került? Egy élet ment rá.-nevetett halkan. Kérdően néztem rá. Itt mégis csak én vagyok a bűnöző bár már kételkedem ebben.
-Nem fogom elmondani.-mondta és mellém sétált. Nem szóltam csak kortyoltam a pohárból. Úgy éreztem magam mint valami fizetett lány,aki épp felfedezi a luxuspasijának a házát. 
-Szeretnél fürdeni?-kérdezte,nem nézett rám. Én belemegyek.
-Igen..és...St...-mondtam de félbeszakított.
-Harry ha kérhetem.-mondta. Bólintottam.
-Engedek vizet.-mondta és el is tűnt. Visszamentem a szobába. A könyveket néztem. Félve a dossziékra pillantatottam. Egy név ütötte meg a szemem. Zayn J. Malik. 
-Jönnél?-mordult rám. Szóval ezt nem kéne nézegetnem. Lassan kisétáltam és nem is néztem vissza. Bementem a fürdőbe. Nem tudtam mennyire is kéne játszanom az idegivel. Levettem a pólóm mint aki nem tudja hogy itt van.
 Régen a sok futás miatt jó volt a fenekem és a gyerekes versenyek és edzések miatt hátam is,hátranéztem de arra nem voltam felkészülve. Tudtam hogy ezzel most nagyon magamra haragítottam,ki volt gombolva az inge és legyezett vele egyet.
-Rosszal szórakozol Tomlinson. Ne játssz a tűzzel...-morogta.
-Mert megéget...-fejeztem be.
-Azt hiszed.-mondta és ki is fordult a fürdőből,vettem egy nagy levegőt majd levetkőztem és beültem a vízbe,nyakig elmerültem a forró vízben,rég fürödtem ilyen meleg vízben. A plafonra néztem. Hogy élhet ilyen gyönyörű házban. Elzártam a vizet mert mar sok volt a víz és a hab is. A gondolataimban úszkáltam amikor benyitott. A hab kezdett már eltűnni de gyorsan egy helyre locsoltam a maradékot.
-Lassan kijöhetnél.-mondta de nem nézett rám.
-Kaphatok egy törülközőt?-kérdeztem. Bólintott majd letett egyet a csap mellé és kiment. Lassan kiszálltam és elvettem. A törölköző anyaga nagyon puha volt. A velem szembeni tükörbe néztem. A törölközőn fekete felirattal a 'Styles' felirat volt látható. A törülköző maga szürke volt. Lassan letettem és felvettem a cuccaim és kimentem.
-Adjak valamit?-kérdezte amikor becsukta maga mögött az ajtót.
-Nem. Köszönöm.-ráztam meg a fejem.
-Gyere le enni.-utasított. Nem szóltam csak követtem. Lent már ki volt készítve két tál benne étel.
-Tudsz főzni?-döbbentem meg amikor megláttam a koszos edényeket.
-Egyedül élek. Alap dolog a mai világban.-mondta és leült.Egy halk morgásra lettem figyelmes. Harry a hosszú mutatóujját a szája elé tette,a morgás először halkult majd teljesen megszűnt. Hátrafordultam. Egy nagy fekete kutya ült mögöttem és oldalra döntött fejjel figyelt.
-Szép.-mosolyogtam majd leültem a másik tálhoz. Általában állatbarát vagyok de ettől a kutyától féltem.Enni kezdtem,finom volt.
-Ha végeztél tedd a csapba.-mondta és felment. Tovább ettem,egyedül voltam az égész alsó szinten. Egy kisebb idő elteltelével ajtónyitódást hallottam,egy lány lépett be,ahogy beért lerúgta a cipőjét és bekapcsolta a tv-t nyomkodni kezdte majd egy zenés csatornánál megállapodott és énekelni kezdte a számot,amikor a konyha felé fordult megdöbbenve állt meg majd csak rám"bambult".
-Úristen. Ez nagyon ciki.-sikkantott fel.
-Louis Tomlinson vagyok.-mosolyogtam. Próbáltam úgy tenni mint aki tudomást sem vett ah előbbi előadásról.
-Scarlett Cox.-nyújtotta felém a kezét mosolyogva,kezet fogtam vele. Olyan hihetetlenül vonzó kisugárzása volt.
-Megtudhatom te ki vagy?-mosolygott bájosan.
-Egy barát.-jelent meg Harry a lépcsőn.
-Neked nincsenek barátaid.-röhögte ki Harryt.
-Akad.-jött le Harry.
-De akadj le róla Scar.-mondta és majd ránézett.
-Értettem.-nevetett majd átölelte és felfutott. Ezt nem tudtam hova tenni. Ez a lány csupa kedvesség Harry teljes ellentéte.
-Menj fel pihenni.-mondta. Nem kellett kétszer mondani. Felmentem.
-Pszt Louis.-hallottam az egyik ajtó mögül. Odalopakodtam majd bementem.
-Mesélj magadról.-mutatott a puffra. Ledobtam magam és kényelmesen belesüllyedtem.
-Előbb te.-mosolyogtam.
-Na jó. Harry unokahúga vagyok. Nyaralok nála. Illetve nem nála de sok emlék ide köt. Szóval nyáron itt vagyok sokat mert itt vannak a barátaim.

4 megjegyzés:

  1. Huh, az unokahúga. Így már jobb ! :D Szegény Louis ! Amikor olvastam folyton eszembe jutott, hogy még mennyi éve van hátra és hogy csak egyszer jöhetett ki. Haj, mi lesz még ebből. Örülök hogy hoztál részt ! :) Nagyon megfogott a sztorid és szeretem olvasni :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepiiii !!!!!
      http://addictedtoyoularrystylinson.blogspot.com/2015/09/dij-2-d.html

      Törlés
  2. mikor jon a kovi resz?*-* mar nagyon varom:33 egyre erdekesebb es jobbak lesznek a reszek^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csodálatos lett. Amikor rátaláltam a blogodra, nagy kételyékkel olvastam el. Félre ne érts, nem az írásod, hanem a téma miatt. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért voltam ilyen hülye, hogy nem kezdtem el előbb. :D Imádom ezt a blogot, a szereplőket, egyszerűen mindent. Nagyszerűen írsz!! Nagyon várom a következőt.
    xoxo, Roni♡

    VálaszTörlés