2015. december 3., csütörtök

023



Vettem egy nagy levegőt. Próbáltam magam megnyugtatni hogy úgysem bántana.
 -Most megnyugodtál?-nézett rám a háta mögött akkor vette le a pólóját. Nem szóltam és rá sem néztem.
 -Gyűlölöm ha valaki nem válaszol szóval kurva gyorsan eredjen meg a nyelved vagy nagy bajban leszel.-mondta és felém fordult.
 -Igen...-mondtam.
 -Mi igen?-mordult rám.
 -Megnyugodtam.-néztem fel rá.
 -Ugyan miért?-röhögött ki majd elém sétált.Nagy szemekkel néztem el mivel ha felnéztem volna nagyjából a hasa alja és a legérzékenyebb pontja közé esett volna a szemeim látótere.
 -Mondjad mit látsz.-nevetett halkan majd ellépett onnan.
 -Állj fel.-mondta de nem nézett el hanem engem nézett végig.
 -Így jó.-motyogtam halkan.
 -Azt mondtam állj fel. Akkor felállsz. Felfogtad?-nézett a szemeimbe erőteljesen.Bólintottam egyet majd lassan felálltam.
 -Megkérdezem még egyszer utoljára. Nagyon ajánlom hogy válaszolj rá mert olyat fogsz átélni amit még soha.-morogta,én lassan kifújtam a levegőt.
 -Csak...-dadogtam.
 -Mi csak?Louis kurvára nincs jó kedvem válaszolj.-mondta és felém nyúlt,nagy szemekkel néztem a kezét.Lassan a nagy tenyerét a mellkasomra tette.
 -Válaszolj Louis.-mondta lágyabban. Nem tudtam hirtelen válaszolni,nem tudtam megszólalni hirtelen a kezét a pólóm aljánál. A keze hideg volt a testem pedig túl meleg,összerezzentem.
 -Mitől forró a tested?-harapta meg az alsó ajkát majd a kezét végigvezette a hasamon majd a mellkasomon és mielőtt reagálhattam volna lehúzta rólam a pólót. Nem is tudtam hogy vette le ennyire gyorsan,nagy szemekkel néztem rá.
 -Milyen vágytól égsz?-nézte a szemeim és a homlokát a homlokomnak döntötte,a kezem lassan a tarkójához vezette,vizes volt. A szemeivel jelezte hogy "felfedezhetem" a felsőtestét,mikor a nyakához értem éreztem ahogy a szíve dobog,nagyon megdöbbentő volt. A pulzusa olyan lehetett mint aki most futotta le a maratont.
 -Meglepő?-húzódott végig egy halvány mosoly az arcán,kisimítottam a homlokából a haját,az összes tincse csupa víz volt.Annyira máshogy reagált most mint az előbb. Mi van ha tényleg drogozik és most múlt el a hatása? Szinte meghallotta a gondolataim.
 -Felejtsd el azokat amiket ott láttál.-mondta.
 -De...-mondtam halkan.
 -Csak felejtsd el.-mondta és ellökte a kezem magától és elhajolt tőlem,ahogy elhajolt tőlem kihűlt a levegő és kirázott a hideg.
 -Öltözz fel és menj el.-mondta.
 -Én...-néztem a hátát.
 -Azt mondtam menj. Ne akard hogy kiabáljak.-mondta és felvett egy fekete pulóvert és egy fekete hosszú gatyát majd kiment az ajtón és már ott sem volt.

3 megjegyzés:

  1. Jaj miért viselkedett így a végére? :(
    Pedig olyan kis cuki volt már mikor hagyta hogy Lou birizgalja a hajat. Már ha van ilyen kifejezés. Najo nem is csak a haja volt de ahogy kisimitotta a szemebol. Tiszta cuki volt.
    Inkább nem halandzsazok tovább csak várom a kövi részt.
    ~K

    VálaszTörlés
  2. Remélem hamar hozod a kövit... :) *-*

    VálaszTörlés